Γράφει ο Δημήτρης Κονταράκης

Είστε ευχαριστημένοι από την παρουσία της εταιρείας σας στο διαδίκτυο; Με τόσους πολλούς χρήστες να ψάχνουν πια στο Internet για να βρουν προϊόντα και υπηρεσίες, με τα Social Media να κατακλύζονται από Posts και διαφημίσεις, με δεκάδες email να στέλνονται κάθε μέρα, εσείς έχετε καταφέρει να αποκομίσετε κάποια κέρδη;

Η επιτυχία στο Internet Marketing δεν είναι κάτι που κερδίζεται μέσα σε μια νύχτα αλλά χτίζεται μέσα από συγκεκριμένο πλάνο ενεργειών, αυστηρά χρονοδιαγράμματα δράσεων και διαρκή ανάλυση των αποτελεσμάτων. Χρειάζεται λοιπόν να δημιουργηθεί ένα Internet Marketing Plan.

Έχει η επιχείρηση σας Internet Marketing Plan;

Έχουμε διαπιστώσει ότι πολλές ιστοσελίδες εταιρειών μετά από αρκετούς μήνες εξακολουθούν να μην έχουν αξιόλογη επισκεψιμότητα με αποτέλεσμα τις χαμηλές πωλήσεις. Ποιο είναι το συμπέρασμα στο οποίο καταλήξαμε; ότι δεν έχουν συγκεκριμένη στρατηγική, ξεκάθαρη εικόνα του ανταγωνισμού τους, του συγκριτικού πλεονεκτήματος τους σαν εταιρεία, των αδυναμιών τους αλλά και των ευκαιριών που χρειάζεται να εκμεταλλευτούν. Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο; Η απάντηση βρίσκεται στο Internet Marketing Plan.

Έχει η εταιρεία σας την υποδομή για να υποστηρίξει την ιντερνετική της παρουσία;

Η εμπειρία που διαθέτουμε μας έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι πολλές εταιρείες δεν έχουν τις σωστές υποδομές και τις γνώσεις ώστε να υποστηρίξουν την δραστηριότητα της επιχείρησης τους στο διαδίκτυο.

Χρειάζεται λοιπόν μια αξιολόγηση της υποδομής μιας εταιρείας (αξιολόγηση ιστοσελίδας, κείμενα, συμβατότητα με τις τελευταίες εξελίξεις του Internet Marketing). Επίσης θα πρέπει να αξιολογήσουμε τις γνώσεις του προσωπικού της εταιρείας ώστε να δούμε το επίπεδό τους αναφορικά με το Internet Marketing. Σε περίπτωση που βρεθεί ότι χρήζει εκπαίδευσης -μια και επιβάλλεται το προσωπικό μιας εταιρείας να είναι ενημερωμένο για τις τελευταίες τάσεις στον ανταγωνιστικό τομέα του Internet– τότε υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης Internet Marketing μέσω σεμιναρίων.

Επίσης είναι απαραίτητο να γίνει μια SWOT ανάλυση η οποία θα μας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για τον ανταγωνισμό που υπάρχει στην αγορά, για τα αδύνατα σημεία της επιχείρησης μας στο διαδίκτυο που χρήζουν βελτίωσης, για τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά και που πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε και τέλος, για τις απειλές που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στην προσπάθεια της εταιρείας να πετύχει στο διαδίκτυο.

6 λόγοι που δεν έχει πετύχει η εταιρεία σας στο διαδίκτυο μέχρι σήμερα

  1. Πολλές εταιρείες επιχειρούν τη μετάβαση στο διαδίκτυο χωρίς να έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική, χρονοδιαγράμματα και διαδικασίες αξιολόγησης των αποτελεσμάτων.
  2. Δε γνωρίζουν ποια είναι η θέση τους στην αγορά, πόση επισκεψιμότητα έχουν και τελικά πώς θα προστατεύσουν αλλά και πως θα ενισχύσουν την εταιρεία τους.
  3. Δε γνωρίζουν ποιες εταιρείες είναι οι ανταγωνιστές τους στο διαδίκτυο, άρα ποιοι απειλούν να πάρουν τους πελάτες τους.
  4. Διαθέτουν μικρό budget για να τρέχουν με συνέπεια και αποτελεσματικότητα οι ενέργειες του Internet Marketing Plan.
  5. Δεν προσαρμόζονται γρήγορα στις αλλαγές που γίνονται στο Internet όπως για παράδειγμα για την απουσία ιστοσελίδας συμβατής με Tablets και κινητά.
  6. Δεν υπάρχει επαρκής υποδομή για να ικανοποιηθεί η ζήτηση, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δυσαρεστημένοι πελάτες.

Για να μπορέσετε να πετύχετε στο διαδίκτυο χρειάζεται να έχετε ένα ρεαλιστικό Internet Marketing Plan. Στην eSteps, διαθέτουμε την εμπειρία και την απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να σχεδιάσουμε για εσάς μια αποτελεσματική στρατηγική Internet Marketing προκειμένου να πετύχετε τους στόχους σας στο διαδίκτυο.