Γράφει ο Δημήτρης Κονταράκης.

Οι στρατηγικές τοπικού SEO μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε εταιρεία που επιθυμεί να αυξήσει το πελατολόγιό της και να προσελκύσει νέο κοινό. Μικρές εταιρείες ή εταιρείες με υποκαταστήματα μπορούν να «εκμεταλλευτούν» τις συγκεκριμένες πρακτικές για να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους και να βελτιώσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο.

Τι είναι το Local SEO

Στις μέρες μας το διαδίκτυο και οι μηχανές αναζήτησης είναι το πρώτο μέρος στο οποίο απευθυνόμαστε όταν ψάχνουμε κάποια πληροφορία, είτε πρόκειται για ζήτημα ανάγκης, είτε για μία απλή αναζήτηση. Επίσης, σύνηθες είναι να ψάχνει κανείς τοπικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες, οι οποίοι βρίσκονται σε κοντινή απόσταση.

Για παράδειγμα, όπως εσείς αναζητάτε εστιατόρια τα οποία βρίσκονται κοντά σας, έτσι και οι πελάτες σας αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας, κοντά τους. Πώς όμως θα αναδείξετε τη δική σας επιχείρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; Αξιοποιώντας τις στρατηγικές τοπικού SEO.

Στόχος του Local SEO

Στόχος των πρακτικών Local SEO είναι η εμφάνιση της επιχείρησής σας σε άτομα που βρίσκονται κοντά σας και αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Με το τοπικό SEO μπορείτε να αξιοποιήσετε στρατηγικές μάρκετινγκ on-site και off-site και να βελτιώσετε την κατάταξη της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, δηλαδή, να εμφανίζεστε σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα, όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση σχετική με την επιχείρησή σας.

Το τοπικό SEO έχει στο επίκεντρο την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, βάσει της τοποθεσίας του χρήστη που πραγματοποιεί την αναζήτηση. Εάν, για παράδειγμα, ψάξετε στη Google «κατάστημα οπτικών», θα σας εμφανιστούν αποτελέσματα από τα καταστήματα οπτικών που βρίσκονται πιο κοντά σε εσάς.

Με τις υπηρεσίες τοπικού SEO μπορείτε να εστιάσετε και να στοχεύσετε δυνητικούς πελάτες, οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται και αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε. Διαφέρει από παλαιότερες πρακτικές που απευθύνονταν σε μεγάλο πλήθος κόσμου, ασχέτως εάν ενδιαφέρονταν για τη διαφήμισή σας ή όχι. Αντιθέτως, στοχεύει σε άτομα που αναζητούν αυτό που εσείς παρέχετε, δίνοντάς σας μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας στη διαφήμισή σας, αύξηση των πωλήσεών σας και ανάπτυξη του πελατολογίου σας.

Στοιχεία και στατιστικά

Βάσει στατιστικών, το 46% των αναζητήσεων της Google είναι τοπικές, το 50% των αναζητήσεων από κινητές συσκευές έχουν να κάνουν με πληροφορίες σχετικά με κάποια επιχείρηση (π.χ. τηλέφωνο, διεύθυνση κ.α.), το 64% των πελατών αξιοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν κάποια τοπική επιχείρηση, το 78% των τοπικών αναζητήσεων κινητής τηλεφωνίας καταλήγει σε αγορά από φυσικό κατάστημα, ενώ το 96% κατόχων προσωπικού υπολογιστή πραγματοποιεί τοπικές έρευνες.

Ξεκινήστε άμεσα

Για ποιο λόγο είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή για εσάς για να ξεκινήσετε πρακτικές local SEO; Γιατί αυτή τη στιγμή μόνο το 44% των επιχειρήσεων διαθέτει καταχώρηση στο GoogleMyBusiness, στο οποίο μπορείτε να πραγματοποιήσετε δωρεάν καταχώρηση και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα της Google. Επίσης, πολλές τοπικές επιχειρήσεις δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα τη σημασία του onlinemarketing, γεγονός το οποίο σας προσφέρει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, σε σχέση με συναφείς επιχειρήσεις του κλάδου σας.

Διατηρήστε, λοιπόν το προβάδισμά σας και εμπιστευθείτε έμπειρες εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ για να αποκτήσετε την ανάπτυξη που επιθυμείτε για την επιχείρησή σας. Στην eSteps θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να εκτελέσετε την κατάλληλη SEO στρατηγική να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.