Γράφει ο Δημήτρης Κονταράκης

Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, η ταχύτητα φόρτωσης (loadingtime) είναι από τους σημαντικούς παράγοντες αξιολόγησης μιας ιστοσελίδας.

Όσο πιο γρήγορα φορτώνεται μια ιστοσελίδα τόσο πιο άνετη είναι η πλοήγηση της από τους χρήστες κάτι που αξιολογείται θετικά από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι αυτή η ιστοσελίδα συγκεντρώνει μεγαλύτερες πιθανότητες να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες άρα και μεγαλύτερες πωλήσεις από ιστοσελίδες με χαμηλότερη ταχύτητα φόρτωσης.

Πρόσφατη έρευνα της Google αναφέρει ότι σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας φορτώνεται 100 με 400 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργά από το κανονικό χρόνο φόρτωσης ή από την ιστοσελίδα του ανταγωνιστή σας τότε οι χρήστες θα μειώσουν τόσο τον χρόνο παραμονής τους στην ιστοσελίδα σας όσο και στη συνολική χρήση της ιστοσελίδα σας σε σύγκριση με τον ανταγωνιστή σας και αυτό αυτόματα σημαίνει λιγότερες πωλήσεις και λιγότερο εισόδημα.

Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω είναι ότι η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας επηρεάζει:

το ύψος του εισοδήματος που θα προσελκύσει η ιστοσελίδας σας

την αξιολόγηση της ιστοσελίδας σας από της μηχανές αναζήτησης που σημαίνει χαμηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα.