Το ξέρατε πως εμείς οι Έλληνες καινοτομούμε;
Το ξέρατε πως στα Βόρεια της χώρας μας παράγετε ένα ελληνικό προϊόν που αρχίζει να κατακτά τις εγχώριες και εξωχώριες αγορές;
Το γνωρίζατε πως παράγουμε ένα δικό μας προϊόν τύπου Cola;
Ένα Ελληνικό success story ξετυλίγεται στο Incorrect.gr!!
Η Green Cola άρχισε να αναπτύσσεται το 2011 σε μια περίοδο όπου η ελληνική κρίση είχε αρχίσει ήδη να δείχνει τα ‘δόντια’ της. Με στόχο τη διάθεση στην αγορά ενός αναψυκτικού, όπου τα συστατικά του «θα προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από τη φύση», άρχισε το 2012 να λανσάρετε στην αγορά το νέο προϊόν, υπό την επωνυμία “Green Cola”, έχοντας ως βάση το φυτό στέβια και χρησιμοποιώντας πράσινους κόκκους καφέ ως φυσική καφεΐνη. Μέσα σε 3 χρόνια (2012-15) η εταιρία αναπτύχθηκε ραγδαία καθώς ο ρυθμός ανάπτυξης της ανερχόταν σε 200% ετησίως, αναπτύσσοντας και νέα προϊόντα. Στοχεύοντας πλέον και σε αγορές του εξωτερικού, η Green Cola κατάφερε μόλις το 2015 να εντάξει το προϊόν της στα ράφια 22 χωρών, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως τα προϊόντα της εταιρίας διατίθενται σε πάνω από 500 σημεία πώλησης στη Γερμανία.
Συμμετέχοντας ως παρατηρητής στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας τις μέρες 14-16 Δεκεμβρίου είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τον CEO της Green Cola Hellas κ. Ανδρικόπουλο, ο οποίος συμμετείχε ως εκ των ομιλητών στο πάνελ για τις «Δεξιότητες και δια βίου μάθηση για νέες και καλά αμειβόμενες δουλειές».
Θα ήθελα να σας ρωτήσω πως πιστεύετε ότι η Green Cola συμβάλει στην ανάπτυξη της κοινωνίας, μέσα από τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αλλά και να μου μιλήσετε για το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρίας.
Ε σίγουρα το γεγονός ότι η παραγωγή γίνεται στην Ορεστιάδα σημαίνει ότι δίνουμε αρκετές θέσεις εργασίας σε μια επαρχιακή πόλη, στην ακριτική Ορεστιάδα, από κει και πέρα κάνουμε μια σειρά δράσεων και στην υπόλοιπη Ελλάδα που αφορούν τη νεανική επιχειρηματικότητα και δράσεις σχετικά με κάποια άλλα προβλήματα τα οποία υπάρχουν σε διάφορους τομείς της κοινωνίας.
Σκεπτόμενοι τη γραφειοκρατία που υπάρχει στην Ελλάδα πόσο εύκολο είναι να αναπτυχθείτε σαν εταιρία;
Είναι πολύ δύσκολο, δηλαδή η γραφειοκρατία γενικά δένει τα χέρια σε πάρα πολλές περιπτώσεις, άρα κύριο μέλημα της επόμενης κυβέρνησης θα είναι να άρει τα γραφειοκρατικά εμπόδια τα οποία υπάρχουν, από μία επένδυση, μέχρι μία άδεια για κάτι.
Σύμφωνα με τον ανταγωνισμό που έχετε στο εξωτερικό πόσο εύκολο είναι να προσεγγίσετε πελάτες από το εξωτερικό;
Είναι ένα πολύ καινοτόμο προϊόν, οπότε ο κόσμος το ‘χει αγαπήσει πάρα πολύ και ακριβώς λόγω της καινοτομίας βρίσκουμε πάρα πολύ μεγάλη ανταπόκριση και στο εξωτερικό.
Πολιτικός Επιστήμονας, Απόφοιτος της Σχολής Ασφάλειας και Διπλωματίας του Ισραήλ και της Σχολής Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με ερεθίσματα στην Ιστορική γνώση και στην προαγωγή της ορθής ενημέρωσης.