To Facebook αποκρύπτει δοκιμαστικά των αριθμό των Likes στα Posts των χρηστών.
Το Facebook ξεκίνησε εδώ και λίγο καιρό μια νέα πρακτική. Ειδικότερα, άρχισε πειραματικά στην Αυστραλία να αποκρύπτει τον αριθμό των Likesπου συγκεντρώνουν οι αναρτήσεις των χρηστών. Οι τελευταίοι μπορούν να δουν το reactionπου έχουν οι ίδιοι κάνει αλλά δε μπορούν να δουν πόσοι ή ποιοι άλλοι χρήστες έχουν αλληλεπιδράσει επίσης με τη συγκεκριμένη ανάρτηση.
Ο αριθμός των likes και των reactions θα είναι προσβάσιμοι μόνο στον χρήστη που έκανε την ανάρτηση. Η συγκεκριμένη τακτική έχει εφαρμοστεί ήδη στο Instagramσε πολλές χώρες.
Για ποιο λόγο όμως το Facebook κρύβει τον αριθμό των likes;
Έχει παρατηρηθεί πως οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αντιδράσουν σε μια ανάρτηση που συγκεντρώνει ήδη υψηλό αριθμό reactions. Με τη νέα πολιτική το Facebook θέλει να προστατεύσει τους χρήστες από την απογοήτευση που νιώθουν όταν οι αναρτήσεις τους δεν έχουν την αναμενόμενη απήχηση, αλλά και να τους αποτρέψει από το να επιδίδονται σε ένα «κυνήγι Likes» και επιβεβαίωσης, εστιάζοντας σε ποιοτικότερο περιεχόμενο.
Οι μεγάλοι χαμένοι από την νέα πολιτική του Facebook δεν είναι άλλοι από τους Influencers οι οποίοι θα πρέπει να ανακαλύψουν ακόμα πιο ευφάνταστους τρόπους για να διατηρήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των followers τους.
Internet Marketing Consultant (B.A Politics, MSc Marketing, Certified Google Adwords) – Ιδιοκτήτης της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing (Google Partner Company) και σύμβουλος Internet Marketing σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με εμπειρία και εξειδίκευση σε τεχνικές SEO και στρατηγικής Internet Marketing.Έχει εκπονήσει Internet Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και έχει συνεργαστεί με πολυάριθμες επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας.