Κυκλοφόρησε πρόσφατα το νέο βιβλίο του γνωστού σύμβουλου μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα από τις εκδόσεις Rosili στην σειρά Επιχειρείν με τίτλο «Εργαλειοθήκη του Σύγχρονου Επιχειρηματία», μια πραγματική εργαλειοθήκη με πληροφορίες, συμβουλές και πρακτικές ασκήσεις για νέους, και παλιούς επιχειρηματίες, αλλά και όποιον έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για την επιστήμη του μάρκετινγκ.

Στοιχεία Έκδοσης:

  • Συγγραφέας: Θέμης Σαρανταένας
  • Εκδόσεις: Rosili
  • Αριθμός Σελίδων: 256
  • Κατηγορία: Επιχειρείν
  • Κυκλοφορία στην Ελλάδα: Δεκέμβριος 2019

Είναι αναμφίβολη η σημασία του μάρκετινγκ στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Είτε μιλάμε για τον χώρο των επιχειρήσεων, είτε για την ίδια την καθημερινότητά μας, το μάρκετινγκ έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας.

Με πρακτικές συμβουλές και ασκήσεις, το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών, από εκείνον που γνωρίζει μερικά πράγματα παραπάνω για το μάρκετινγκ μέχρι και εκείνον που θέλει να ξεκινήσει από την αρχή, από επιχειρηματίες μέχρι και αυτούς που φιλοδοξούν να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση, ο Θέμης Σαρανταένας δίνει χρήσιμες πληροφορίες, λύνει γρίφους και ξεδιπλώνει τον μαγικό κόσμο του μάρκετινγκ βήμα – βήμα.

Η γραφή είναι απλή, κατανοητή. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό ανάγνωσμα, χωρίς περιττές κουραστικές αναλύσεις με ακριβή στόχευση και λογική σειρά παρουσίασης όλων των πτυχών που πρέπει να απασχολήσουν όλους όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με το μάρκετινγκ.

Δεν είναι τυχαία άλλωστε η ιδιότητα του συγγραφέα, ο οποίος είναι σύμβουλος επιχειρήσεων στο μάρκετινγκ.

Σχετικά με τον Συγγραφέα:

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης μικρών-μεσαίων επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα (www.marketingconsultant.gr) και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο μάρκετινγκ τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια.

Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’Oréal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ (Trade Marketing). Με την πολυετή πείρα του στο εμπορικό μάρκετινγκ (δημιουργία μηχανισμών πώλησης στα καταστήματα), έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.

Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με σεμινάρια μάρκετινγκ και επιχειρηματικών δεξιοτήτων. Είναι εκπαιδευμένος Business and Personal Coach, κάτοχος πιστοποιημένου διπλώματος Personal and Business Coaching από το Kingstown College της Ιρλανδίας. Έχει εκδώσει δύο ebooks: «Η συμπεριφορά του καταναλωτή. Γνωρίστε πώς σκέφτεται και αυξήστε τις πωλήσεις σας!», «Το μάρκετινγκ σε 10 ερωτήσεις – Για μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες» και έναν οδηγό μάρκετινγκ που κυκλοφόρησε ένθετος στο κλαδικό περιοδικό Estetica με τίτλο τα «16 μυστικά επιτυχίας για το μάρκετινγκ μίας μικρής επιχείρησης». Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική εκπομπή «Marketing in Practice» που μεταδίδεται από το SBC TV, το μοναδικό οικονομικό-επιχειρηματικό κανάλι της χώρας, κάθε Πέμπτη στις 21.30.

Περιγραφή του βιβλίου:

Ένας πρακτικός οδηγός με απλά λόγια, χωρίς ακαδημαϊκές ορολογίες, με πλούσια παραδείγματα από την Ελληνική αγορά μέσα από τα μάτια, τις επαγγελματικές εμπειρίες και την ουσιαστική προσέγγιση ενός ειδικού που δραστηριοποιείται έντονα στην αγορά και βοηθάει στην ανάπτυξη των ΜμΕ επιχειρήσεων.

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με παραπάνω από 18 χρόνια εμπειρίας στο μάρκετινγκ και στην καθοδήγηση επιχειρήσεων στοχεύει να δώσει, μέσα από το νέο του βιβλίο, ουσιαστική πληροφόρηση στον αναγνώστη και να του δώσει εργαλεία, ιδέες και προτάσεις που θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει άμεσα στην επιχείρησή του.

Ένας σύγχρονος επιχειρηματίας, που λειτουργεί τις περισσότερες φορές με την λογική του onemanshow, χρειάζεται βασικές δεξιότητες για να πετύχει. Αυτές παρουσιάζονται & αναλύονται μέσα από το πρίσμα 8 βασικών εργαλείων ανάπτυξης και εξέλιξης:

Επιδίωξη. Θέστε στόχους & πετύχετέ τους!

Ρεπερτόριο. Ορίστε με επιτυχία αυτό που πουλάτε & διαφοροποιηθείτε!

Γνώση. Αποκτήστε την πρακτική γνώση & γίνετε επιτυχημένος πωλητής – επιχειρηματίας!

Απόκτηση. Υιοθετήστε τις σωστές Τεχνικές Πωλήσεων για την ΜΜ Επιχείρησή σας (online – offline) & αυξήστε το τζίρο σας!

Λάμψη. Φωτίστε το πρόσωπο της επιχείρησής σας: τον πωλητή σας & προ(σ)καλέστε τους πελάτες σας!

Επικοινωνία. Αλληλοεπιδράστε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας & χτίστε ευκολότερα εμπιστοσύνη μαζί τους!

Ιδιοφυΐα. Παρουσιάστε αποτελεσματικά τις προτάσεις σας & πείστε ευκολότερα τους πελάτες σας!

Ανταπόκριση. Γνωρίστε τις τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας & αυξήστε το word-of-mouth της επιχείρησής σας!

  • Το βιβλίο περιέχει πρακτικές ασκήσεις για την άμεση εφαρμογή στις επιχειρήσεις σας.